حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 185 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 27 تعداد دیدگاهها : 4×
دیدار قائم مقام خادمیاران شهدای کشور با حجت الاسلام آقاتهرانی رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی
۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۰۰
شناسه : 3714
بازدید 15
0
دیدار قائم مقام خادمیاران شهدای کشور با حجه الاسلام آقاتهرانی رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی / به گزارش روابط عمومی خادمیاران، هفته گذشته جلسه ای در حضور رییس کمیسیون فرهنگی مجلس در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید. در ابتدای این جلسه دکتر حاجیان گزارشی از فعالیت های خادمیاران شهدای کشور ارائه نمود. قائم‌مقام خادمیاران شهدای کشور با بیان اهداف وسندچشم انداز این مجموعه، اظهار داشت: خادمیاران مجموعه ای مردمی و خدمت محور است که به همت جمعی از فرزندان شاهدوایثارگراستان اصفهان برای اولین بار در کشور رونمایی و عملیاتی شده و با حمایت قاطع حضرات آیات،اقشار مردم شهیدپرور و ارگانهای مختلف استانی و کشوری توانسته است اقدام به جذب و آموزش تخصصی عاشقان به خدمت به شهدا و نیز خدمت رسانی در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت در سراسر کشور نماید. ایشان افزود: وظیفه خود میدانیم از همراهی همه مجموعه ها وسازمان ها و ارگانها از جمله ریاست محترم کمیسیون فرهنگی مجلس کمال تشکر را نماییم و امیدواریم از این ظرفیت فوق العاده در کشور هرچه بیشتر بهره برده شود. دکترحاجیان گفت: اقدام تشکیل این مجموعه مردمی در راستای تقویت نهادینه سازی فرهنگ ایثاروشهادت بوده است. این هدف عالیه باعث شده است با وجود سنگ اندازی ها و کارشنکنی هایی که عده ای معدود انجام داده اند، این مجموعه با نظربلندشهدا بتواند بحمدلله مقتدرانه همچنان رو به جلو قدم بردارد. در ادامه رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تشکر از مجموعه اقدامات خادمیاران، فعالیتهای صورت گرفته در طی سالهای گذشته را ارزمند قلمداد نمود. حجه الاسلام و المسلمین آقاتهرانی خاطر نشان کرد:اطمنیان دارم با استمرار فعالیتهای هدفمند مجموعه خادمیاران شاهد شکوفایی ظرفیت های هرچه بیشتر جوانان در عرصه فرهنگ ایثاروشهادت و رضایتمندی بیشتر خانواده های معزز شهدا و ایثارگران در جامعه باشیم.
ارسال توسط :
پ
پ

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.