حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 228 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 43 تعداد دیدگاهها : 4×
مراسم اربعین سرلشکر شهید سردار محمدحسین حجازی
۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
شناسه : 952
بازدید 461
8
گروه رسانه خادمیاران گلستان شهدای اصفهان

سردار اشتری:با شرکت در انتخابات ادامه دهنده راه شهدا باشیمفرمانده کل نیروی انتظامی گفت:ما باید به شهدا تاسی کنیم و امروز اگر شهید حجازی وسایر شهدا بودند،ولایت مدار بودن وشرکت در انتخابات را از مردم میخواستند، و شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی همه ما است.به گزارش الهام خانی خبرنگار خادمیاران گلستان شهدا اصفهان، […]

ارسال توسط : نویسنده : گروه رسانه خادمیاران گلستان شهدای اصفهان منبع : گروه رسانه خادمیاران گلستان شهدا
پ
پ

سردار اشتری:
با شرکت در انتخابات ادامه دهنده راه شهدا باشیم
فرمانده کل نیروی انتظامی گفت:ما باید به شهدا تاسی کنیم و امروز اگر شهید حجازی وسایر شهدا بودند،ولایت مدار بودن وشرکت در انتخابات را از مردم میخواستند، و شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی همه ما است.
به گزارش الهام خانی خبرنگار خادمیاران گلستان شهدا اصفهان، سردار حسین اشتری در مراسم گرامیداشت اربعین سردار سید محمد حسین زاده حجازی وبا بیان اینکه ما شاهد زحمات و مجاهدت های شهید حجازی وامثال وی در جبهه مقاومت هستیم اظهار داشت:مردم کشور به ویژه مردم شهید پرور اصفهان خبر دارند که مجاهد عزیز شهید حجازی برای دفاع از امنیت مردم ومنطقه چقدر مجاهدت کرد.
فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با بیان اینکه بهترین تعابیر برای سردارحجازی را فرمانده معظم کل کشور قوا به کار بردندکه مطابق با این شهید بزرگوار بود اذعان داشت: یکی از ویژگی های برجسته این شهید اخلاص و ولایت مداری وی بودوهمچنین مردمی بودن و تواضع جزو ویژگی های بارز این شهید بود.
وی افزود :بنده افتخار این را داشتم که ایشان مدتی فرمانده من بود و ازمدیریت و فرماندهی این شهید والامقام استفاده می کردم و تجربه ای برای آینده من شد.
وی تصریح کرد:تفکر،وهوشمندانه تصمیم گرفتن های این شهید بسیار حائز اهمیت بود.
سردار اشتری خاطر نشان کرد:شهید حجازی در آن دوران که فرمانده نیروی مقاومت بسیج بود،وضعیت کشور و جامعه وضعیت حادی بود و در دولتی که در آن مقطع وجود داشت، با تمام مشکلات، همه ماموریت ها را به نحو احسن انجام دادو هر جا مسئولیت داشت به فرموده مقام معظم رهبری؛موفق از آن بیرون آمد.
وی گفت: «شهید حجازی انسانی متفکر و برنامه ریز بود»
اشتری داشتن تفکر سیستمی را از ویژگی های این شهید دانست و اذعان داشت:شهید حجازی هم در سطح راهبرد و هم در سطح عملیاتی و تاکتیکی همه را هم زمان مدیریت می کرد.
وی از دیداری که به همراه سردار حجازی با سید حسن نصرالله داشت یاد کرد و گفت:من به سید حسن نصرالله گفتم سردار حجازی فرمانده بنده بوده است وسید حسن نصرالله گفت:ایشان فرمانده من هم هستندو شروع به تعریف و بیان ویژگی های شهید حجازی کرد.
وی خاطر نشان کرد:سید حسن نصرالله که امروز افتخار مقاومت در منطقه است وقتی از سردار حجازی تعریف می کند نشان دهنده توانمندیها و روحیه ولایی ،جهادی و مردم داری همراه با هوشمندی او است.
وی در پایان بیان کرد:ما باید به این شهدا تاسی کنیم و امروز اگر شهید حجازی بود ولایت مدار بودن وشرکت در انتخابات را از مردم میخواست و شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی همه ما است و با شرکت در انتخابات ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:
امروز جامعه ما به انسانهایی که هم در تشخیص تکلیف و هم در عمل به تکلیف،موفق باشند نیاز دارد
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه ما در آستانه یک انتخاب بزرگ و یک اقدام تحولی هستیم گفت:همانگونه که رهبر عزیز مانیز فرمودند:این کشور نیاز به یک تحول،ونیاز به انسانهایی از جنس حجازی و حاج قاسم دارد.
به گزارش الهام خانی ،خبرنگار خادمیاران گلستان شهدا حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در مراسم اربعین سردار سید محمد حسن زاده حجازی و بزرگداشت هفتمین روز شهادت شهید سلامت شهید غضنفر پورعنوان کرد:سردار حجازی اهل بصیرت بود،فضاسازی هاوفتنه گری ها هرگز حجازی را منفعل نکردواز همان سالهای دفاع مقدس تا پایان عمر، شب و روز و از همه مسئولیت خودبرای رسیدن به تقرب الی الله استفاده کرد.
وی گفت:خوشا به حال آنان که می دانند دنیا ومسئولیت فرصتی برای تعالی انسانی و تقرب الهی است.
حجت‌الاسلام حاجی صادقی با اشاره به آیه الذین هاجرو و جاهدوا…..از هجرت سردار حجازی از اصفهان به جنوب و مناطق عملیاتی دفاع مقدس و از آنجا به مشهد مقدس دوران مسئولیت وی در سپاه سوم قدس یاد کرد و اظهار داشت: شیرین ترین،روزهای دوران دفاع مقدس را من در نزد شهید حجازی داشتم
وی در ادامه از هجرتی بزرگ برای دفاع از حرم اهل بیت وهجرت به لبنان و علاقه زیاد سید حسن نصرالله به سردارحجازی یاد کرد و افزود:شبی؛ چهار ساعت همراه شهید حجازی نزد سید حسن نصرالله بودیم وسید حسن می گفت:من از همه فرماندهان راضی بودم اما من افتخار می کنم که حجازی فرمانده من است.
وی خاطر نشان کرد:سردار حجازی، از همه مسئولیت ها به خوبی برآمد و رهبرمعظم انقلاب، رضایت خود را ازمسئولیتها و فعالیت های وی بیان،داشتندو پیامی دادند که نشان جامعیت او بود.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خطاب به مردم شریف اصفهان با بیان اینکه شما شهید پرور و پیشگام بوده و در همه صحنه های انقلاب حضور داشتید اظهار داشت:بهترین پیام این جلسات این است که ما هم به این مسیر برویم و نگذاریم فرصت ها بسوزد چرا که دنیا و مسئولیت ها پایان دارداما خوشا به حال آنانکه دنیا را مزرعه، مسجد یا تجارتخانه ای برای آخرت خود قرار داده‌وبه معنای واقعی فهمیده اندآمده اند در دنیا زندگی کنند ،نه برای دنیا.
وی با بیان اینکه امروز جامعه ما به انسانهایی که هم در تشخیص تکلیف و هم در عمل به تکلیف،موفق باشند نیاز دارد تصریح کرد:
ما در آستانه یک انتخاب بزرگ و یک اقدام تحولی هستیم همانگونه که رهبر عزیز مانیز فرمودند:این کشور نیاز به یک تحول،ونیاز به انسانهایی از جنس حجازی و حاج قاسم دارد. حجت‌الاسلام حاجی صادقی در ادامه به بیان خاطره ای از سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی در مورد سردارحجازی پرداخت و اذعان داشت:برای یک کار بزرگ وسنگینی در یکی از بخش هامسئولیتی لازم بود؛وما خدمت حاج قاسم بودیم و ایشان می گفت: برای این کار نیازمند انسان خردمندی هستیم که مسئله و شرع بداند و برای این کار، برجسته ترین فرد حجازی است که در همه عرصه ها موفق بوده است.
حجت‌الاسلام حاجی صادقی افزود:امروز نیازمند کسانی هستیم که مسئولیتها را فرصث بدانند نه وسیله ای برای آبادانی دنیای خویش.
وی از شهید سلامت غضنفر پور نیز یاد کرد و اظهار داشت:امروز مراسم هفتمین روز شهادت
سرهنگ غضنفر پور ، مسئول نظارت نمایندگی ولی فقیه در بیمارستان بقیه الله الاعظم تهران بود که از آغاز کرونا به مجاهدت و فعالیت مشغول بود و سرانجام خودبه خیل شهدا پیوست.
وی خاطر نشان کردپیام همه شهدا این است که ما در مکتب امام حسین و حضرت زهرا یاد گرفته ایم، با خدا معامله کنیم و حفظ دین خدا و اینکه نگذاریم دین خدا آسیب ببیند همان چیزی است که می ارزد جان را در راه خدا بدهیم.
وی بیان کرد :امروز صحنه امتحان داریم و هنوز انقلاب باید به راه خودادامه دهدوانقلابی که تولد جدید اسلام است ،هنوز دشمن دارد وی عنوان کرد:دشمن از دشمنی خود دست برنداشته وهم چنان آمریکا شیطان بزرگ است واز دشمن توقعی جز دشمنی نداریم.
وی اظهار کرد: آنچه مهم است این است که ما مانند شهیدان ثابت قدم بمانیم.
وی افزود :بدانید الان اگر عرصه جهاد اصغر است،لباس رزم بپوشیم واگر عرصه جهاد کبیر است لباس بصیرت افزایی بپوشیم واگر عرصه فتنه دشمن است نور افکن شده و فضا را روشن کنیم.
وی نشانه انسانهای برجسته در راه خدا را بیان و خاطر نشان کرد: این افراد هم خوب می فهمند و خوب عمل می کنند.

وی اذعان داشت :امروز روزی است که باحضور فعال و انتخاب درست، نباید بگذاریم دشمن اراده خود را براما تحمیل کند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران یاد آورشد؛ تلاش های مجاهدانه امثال حجازی ها باعث شده رژیم صهیونیستی که روزی شعار از نیل تا فرات می داد، امروز دیوار به دور خود کشیده و موجودیت خود را در خطر می‌بینیدو در حالی که روزی فرزندان فلسطین با سنگ می جنگیدند امروز به برکت مجاهدت این عزیزان،با موشک هایی می جنگندکه گنبد آهنین آنها نمی تواند در مقابل آن مقاومت کند.
وی بیان کرد:این دلایل که می بینید دشمنان ما دارند،به این جهت است که دشمنان ما فهمیده اند انقلاب اسلامی،آمده است که بماندو ریشه استکبار را بخشکاندو عالم را آماده نهضت ظهور کند.
وی گفت :مهم این است خوب بفهمیم تکلیف چیست وبعد در مرحله عمل درست عمل کنیم.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد:در عرصه انتخابات هم حضوری مجاهدانه داشته باشیم ونه تنها خود حضور داشته باشیم بلکه تک تک ما یک مبلغ ویک هادی ساسی برای راهنمایی دیگران باشیم.
وی اذعان کرد :بدانید امروز صندوق ها میدان جنگ است.
وی خطاب به مجاهدان آزادسازی خرمشهر؛شهید خرازی و حاج احمد کاظمی وسردار حجازی گفت:امروز خرمشهر های بزرگتری داریم و امروز همه ایران را باید آزاد کنیم و باید ایران را به دست مدیرانی بسپاریم که ولایت مدار و ظلم ستیز، با روحیه انقلابی و با فرهنگ شهادت و ایثار و مدیرانی که مدیریت را فرصت نوکری وخدمت به مردم بدانند و نخواهند از نردبان مدیریت خویش؛ دنیای خود را بسازند؛ بلکه به دنبال آخرت خود باشند.
حجت الاسلام حاجی صادقی تصریح کرد:امروز هم در حضور دراین صندوق ها و هم با انتخاب مدیریت مومنی که مقتدر بوده ونسبت به ولایت سرباز باشد،نه سردار،بسیار نقش داریم.
وی در پایان گفت:مطالبه ی شهید حجازی که در بسیاری از اوقات مطرح می کرد این بود که ما مدیرانی میخواهیم که در امتداد ولایت باشند.

سفیر اسبق ایران در عراق:
مقاومت فلسطین قدرت بازدارندگی را در جهان اسلام تقویت کرد
کاظمی قمی گفت:امروزبعد از دیدن جنایات رژیم صهیونیستی در دنیاوجدان های عدالت‌خواه، یهود را به عنوان یک ملت مظلوم نمی داندودر کشوری مانند آمریکا که حامی این رژیم هست علیه اسرائیل تظاهرات کرده و علیه اسرائیل شعارمی‌دهندو از فلسطین و آرمان های آن حمایت می کنند.
به گزارش الهام خانی، خبرنگار خادمیاران گلستان شهدااصفهان، حسن کاظمی قمی در مراسم بزرگداشت اربعین سردار سید محمد حسین زاده حجازی اظهار کرد:چهل روز از شهادت این اسوه تقوا و شهامت گذشت و در این چهل روز
اتفاق بزرگی که در جهان اسلام و در منطقه افتاد پیروزی قهرمانانه ملت مظلوم و مجاهد فلسطین در برابر تجاوز رژیم اشغالگر قدس بود واین یک رخداد عظیم و نقطه عطفی در تعاملات سیاسی و امنیتی منطقه ما برای آینده بود .
وی این پیروزی را دارای دستاوردهای راهبردی و ژئوپلیتیک برای منطقه دانست و اظهار داشت: این مقاومت دوازده روزه در مقایسه با همه مقاومت‌هایی که در سالهای گذشته صورت گرفت از ویژگی های ممتازی برخوردار بود.
وی اظهار داشت:اینکه مردم فلسطین امروز شعار آزادی قدس و اینکه همه فلسطین باید آزاد شود، سر می‌دهند،یک راهبرد و منشور جدید از مقاومتی است که ثمره این دوازده روز بود.
قمی با بیان اینکه در سطح منطقه ای اتفاق بزرگی دراین رخداد مقاومت پیش آمد، اذعان کرد:این اتفاق این بود که مقاومت فلسطین قدرت بازدارندگی را در جهان اسلام تقویت کرد
وی ادامه داد: طرح سازشی که حکام منطقه دنبال می کردند و ارتباط خود را با رژیم اشغالگر قدس علنی کردند؛شکسته شد.
کاظمی قمی یاد آور شد،این مقاومت و پیامهایی که برای جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری ارسال کردو پیام های پدرانه ای که رهبر معظم انقلاب اسلامی به فلسطین داد، نشان داد خط نفاق بین شیعه و سنی تمام شد وی افزود:امروز جمهوری اسلامی نشان داده به عنوان اولین پرچم دار حمایت از فلسطین می درخشد.
امروز آنچه اینها به عنوان معامله قرن به دنبال یهودی سازی این منطقه بودند از بین رفت و ما مفتخریم که بگوییم آنچه که امام راحل در پنجاه سال گذشته پیام داد که اگه منطقه ما به سیاهی برود باید این غده سرطانی از بین برود ،آثار اضمحلال این رژیم نمایانگر شده است.
وی در ادامه به آثار این مقاومت در سطح بین المللی اشاره کرد و اظهار داشت: این مقاومت در سطح بین المللی نشان داد،هیمنه و ابهت آمریکا در برابر حمایت از این رژیم،ناکام و تمام است و آمریکایی ها هیچ کار نتوانستند انجام دهند الا اینکه گفتند :ناو هواپیمابر خود را برای دفاع از این رژیم غاصب می آورند، واین یک حرف به شوخی نزدیک است.
وی ثمره دوم در عرصه بین المللی را این مسئله عنوان کرد که امروزبعد از دیدن جنایات رژیم صهیونیستی در دنیاوجدان های عدالت‌خواه، یهود را به عنوان یک ملت مظلوم نمی داندودر کشوری مانند آمریکا که حامی این رژیم هست علیه اسرائیل تظاهرات کرده و شعار علیه اسرائیل می‌دهندو از فلسطین و آرمان های آن حمایت می کنند و این نشان می دهد،آنچه امام راحل به دنبال آن بود محقق شده و امروز فلسطین اولین آزادی خواه در جهان اسلام شده است.
وی گفت :بخشی ازآنچه امروز در فلسطین رخ داده به فعالیت های مجاهدانه وتلاش های خالصانه ی شهید حجازی و همرزمان او برمی گردد که در ژئوپلیتیک فلسطین از آن حمایت کردند.
وی بیان کرد آنچه امروز در فلسطین رخ داده در راستای بیان مقام معظم رهبری است که به نابودی اسرائیل در کمتر از۲۵سال آینده پیش بینی فرموده بودند که اتفاق خواهد افتاد.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.