روز چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۴ مراسم ملی و سراسری اربعین شهدای فتنه امریکایی ، صهیونیستی با حضور استاندار مرکزی، معاونین استاندار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ، فرمانده انتظامی استان، فرماندار اراک، رئیس بنیاد اراک و جمعی دیگر از مسئولان و خادمان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در مسجد الزهرا (س) برگزار شد.




















ثبت دیدگاه